mylifeassarajonsson.blogg.se

14 årig tjej. Älskar och rida, sjunga och dansa! :D

Gymmet i timvis!

Kategori: Allmänt

Precis kommit hem från gymmet. 
Snacka om att vara död. 
Kört två dans pass i två timmar och sprungit på ett sorts löpband i fyra km. 

Känner mig riktigt frisk i kroppe och taggad för det här! 
De hade invigning på Friskis idag och därför fanns där massa olika pass att välja mellan. 

Nu efter en lång tid på gymmet och nu när nästan ögonen slocknar av sig själv ska jag plugga matte. 
Men känner mig nöjd. trodde aldrig jag skulle orka, men tänk för att de gjorde jag! 
Kan jag, kan ni! 
Stolt ska man vara! Och tack Linnea Månsson för pratstunden och gymningen tsm. Gymma tillsammans och tagga varann är vad vi ska göra! 

Nej, nu kallar matten på mig! <3









Kommentera inlägget här: