mylifeassarajonsson.blogg.se

14 årig tjej. Älskar och rida, sjunga och dansa! :D

Fler svar!

Kategori: Allmänt

Tycker du att det är viktigt att kunna prata om nästan allt med sin mamma? alltså att man är väldigt nära med sin mamma!
 

Hmm.. Jag har överlevt utan en där, eller hur? 
Men ja, självklart. De är det.
Det är GRYMT tomt att INTE ha en mamma där som stöttar en och hjälper en. 
Allt som andra kan prata med sin mamma om, kan inte jag. 
Så snabbt jag öppnar käften för henne vänder hon det emot mig och förstör, tyvärr. 
Jag tror inte ni kan förstå känslan.. 
Det är hemskt, asså på riktigt. 
Men jag har lärt mig att leva utan det i 14 år, snart 15. Så omöjligt är det inte.. Dock grymt förjävligt..
 
Vad heter Johannas mamma?
 

Foxia, världens gulleplutt, lika söt som sin mamma! <3
 
Hur många olika ridbyxor, hjälmar, ridskor/ridstövlar har du? Älskar din blogg och tycker du är sjuukt fin!<3 Kämpa på Sara! Du är så duktig! <333
 

Aww, först och främst, TACK!  Har 5 par ridbyxor fast använder typ bara mina två par svarta, en hjälm, och tre ridskor! 
 
 
Är du kär?
 

Hmm.. om jag är.. JAA..
 
 
Vilken färg ha du på tandborsten?
 

Haha det är en eltanborste så den är rätt så tråkig, men vit och ljusblå!
 
Favorit film?
 

Älskar fortfarande Twilight.. Annars är det väll typ Dear John, Lol och alla dem! 
 

Vad är din största mentala rädsla? Inte typ " rädd för spindlar" utan vad skrämmer dig mest av allt här i världen? 100% ärligt nu Sara!
 

ATT BLI SÅRAD! Det är absolut det värsta jag vet. När man lämnat ut sig till någon som förstör för en på ett eller annat sätt sen, verkligen det VÄRSTA som finns. Varit med om det tillräckligt många gånger nu. Men jag är en sådan person, jag öppnar upp mig för folk, är alltid lika ärlig. Det lönar sig inte alltid. 
Men att förlora min pappa skulle vara min undergång. Dör han, tar jag mitt liv.
 
Min UNDERBARA pappa!! <333 Tack för att DU finns! 
 
 
Kommentera inlägget här: