mylifeassarajonsson.blogg.se

14 årig tjej. Älskar och rida, sjunga och dansa! :D

En hel tisdag

Kategori: Allmänt

Oj, vilken dag. 
Vaknade och va HELT slut i HELA kroppen. Ingen träningsvärk som tur va, men helt slut.
Riktigt trött och det tog seriöst emot att hiva mig upp ur sängen haha..
 
Men skolan va väll som den brukar, kramens dag idag så har kramat alla mina kompisar lite extra. 
Ändå en bra skoldag som avslutades med svenska med massa tal, allt ifrån Robert Gustafsson till Prins Daniel fick vi höra på. 
 
Gick hem en snabbis till mamma käkade och packade mina grejer, och åkte sedan till pappa. 
Bytte om och åkte till stallet för att ha teori lektion. Kallt, men man lär sig en hel del bra grejer! 
Kom in i stallet, tittade mot Johannas box och säger med ''gullig'' röst ''Heeej Johaannaa älskling'' och hon tittar upp ifrån sitt hö ätande, framåt med öronen och hur glada ögon som helst. Asså, jag blev verkligen tårögd, det behövde jag! Jag ÄLSKAR den hästen asså! Underbara bästa Johanna <3
 
Kom hem för ett tag sedan och hag duschat och pluggat. Ska läsa igenom läxorna innan jag somnar och bara ta det lugnt.
 
Imorgon börjar vi med idrott och guud vad skönt det är att ha idrott på morgonen.
 
Imorgon är det förresten en riktigt STOR dag, min helt UNDERBARA Elin fyller FEMTON ÅR!! 
Åhhh, stora Elin, tänk att du blir byxmyndig och allt! ;) 
Henne ska jag hylla imorgon, underbar är hon! <3
 
Kommer att sticka till gymmet efter skolan. Ska träna lite där. Skönt! 
Nej, nu måste jag göra mig i ordning inför morgon dagen! 
Jag hoppas ALLA haft en bra dag och kämpat och stått upp för sig själva idag, om inte, imorgon är det en ny dag med nya tag! Sträck på dig lite extra och stå upp för dig själv lite extra, visa hur j'vla grym du är! 
 
Gud vad jag älskar denna hästen asså.. Världens mest underbara häst <3
 
 
Kommentera inlägget här: